äntligen ;)

idag fick jag äntligen träffa mikaela, asso det va hemskt, men endå va jag helt överlyklig.... älskarejj söta rara mikaela !!

min dag har variit jävligt seg, började kl 7.. sen har jag serverat gäster, fått sett masssa hotel rum. värsta lyxiga :)  och jag märkte att det fanns en fett coool ismaskin dära idag xd hahah :)  asso det är faktist lyx att praoa på birgel jarl, man får äta skit gooood mat och dricka hur mkt kaffe man vill :D najjsit liksom :)
när jag hade slutat var klockan halv 4 så då åkte jag till skanstull och  hoppa på fanny och sagas tåååg. så åkte vi till mikaela. asso har saknat henne som FAN !!! <3 ska kanske hälsa på i morn oxå :) ska snacka med ullis och se!
ikv  blire chill, ska kolla på dhw sen sooooova! i morn börjar jag kl 6, det innebär att min buss går kl 5 xd hahaha.aja, nu kommer lite bilder iaf. tagna med min dåliga mobil kamera xd hahah
 
haha, min fiiina namnskylt :D

den coola ismaskinen ;) haha

 
snyggaste kläderna ! :O (klickbild)
 
den natten jag inte sov nått typ :P (klickbild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0