fick lust att skirva :)

Jag är inte borta från bloggen helt iaf :)

jag är verkligen glaaad idag :) har fått sommarjobb på birgel jarl, asso på det hotellet jag praoar på :)
älskar verkligen det stället, alla är så jävla snälla :)  kommer sakna stället när jag slutar praoa, men sen får jag jobba extra dära :) så ibland komme rjag tillbaka iaf :) så jävla skööönt.
snart ska jag iaf på träning, måste få ut lite ilska oxå xd HAHA, sen har jag och matilda bestämt att vi ska börja på tjejboxningen på fredagar, så nu blire mkt boxning :D yeeeeiii, skit bra träning :)
men ska börja fixa mig lite och så in för träningen, :)  kommer nog inte skriva när jag kommer hem. för ska duscha och gå och lägga mig på en gång :) ska ju upp kl 5 i morn, :)
men vi hörs iaf :)
gooood bye lovers ! <33
/amlo

Kommentarer
Postat av: Kusin Johanna :)

hejsan :) Önskar att jag också hade ett sommarjobb! Lycka till på PRAOen :)

Kram

2009-05-28 @ 17:08:48
URL: http://joewss.blogg.se/
Postat av: Kusin Johanna :)

hejsan :) Önskar att jag också hade ett sommarjobb! Lycka till på PRAOen :)

Kram

2009-05-28 @ 17:08:51
URL: http://joewss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0