FÖRLÅT & URSÄKTA !

Har inte skrivit på fett länge känns det som, men har faktist inte haft tid :o
igår praoade jag till fyra efter det var mina små söta älskade kusiner hemma oss mej så jag hade absolut ingen tid med något annat än att hålla koll på dem .
Jag skulle igentligen vart med dom hela kvällen, men det blev inte så eftersom en efterlängtad barndomsvänn kom ner .
Vi hade grymt jävla kul fasktist.

I Torsdags hade jag det halvft kul .. haha jag blev äcklad i en sekund också :O
usch fy & blä . vill bara pissa på alla äckliga.

Jag längtar faktist efter att praoa igen :) det var extremt kul igår :D
Ikväll ska vi till Robin, får se vadsom händer där :o hopppas dt blir kul ellr dt klart dt blir .
Förlåt har inga bilder att lägga in hittar inte min kamera :o
men det kommer det kommer ..
haha have a fucking nice night !


När jag ser dig, vill jag inte ha dig.
När jag inte ser dig, vill jag ha dig.
Jag längtar efter något som har varit.
Goodbye motherfucker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0