har tråkigt, här kommer några frågor. / MATILDA

Vad gör du på fritiden ?
Tränar
Är med kompisar
Träffar nytt folk å har allmänt kul .

Vad gillar du att göra ?
Sola bada, dansa sjunga, träffa killar (snygga).
Bara ta det chillpill med kompisarna.
Laga mat & göra kul saker.

Singel eller förhållande ?
Jag gillar båda, men mest singel.
Singel- För då äre bara att köra ;) haha man behöver inte tänka på vad man gör man kan göra i princip vad som helst utan att såra någo neller så , haha I like it (; .
Förhållande- Ibland så vill man bara ha en kille, bara för att ha någon att sova med eller ha någon att snacka med som bryr sig på ritktigt ha någon som gör en glad, skrattar med en och som gör en alldeles varm i kroppen, man kan vara med honom samtidigt som med kompisar och ha allmänt kul lika väl som man kan vara själva och hitta på kul saker, man ska älska varandra på riktigt och inte köra en lek.
Om det är ett seriöst förhållande.

Bästa i ett förhållande?
Det bästa i ett förhållande är ju att det funkar som det ska utan massa bråk å tjaffs å sånnt som tar onödigt på engergin.
Det bästa är också att man är trogna å inte leker med varandra.
Är det ena som leker med den andra, var singel istället då det inte spelar någon roll.

Bästa med utekvällar ?
Man kan glida runt med många å träffa många :D
haha man har alltid kul, antingen så chillar man, dricker elr något annat (:
träffar sköna folk bara njuter av livet;D

Vad tänker du på just nu?
Killar.. faktist .. jag tänker bara på lite allmänt hehe .

Önskar dig?
Jag önskar mig ingenting mer än att våran kära syster Mikaela ska bli frisk snart, så allt kan bli normalt igen, jag saknar allting.
Man fattar inte hur mycket en person betyder för en själv försen det händer något väldigt hemsk , det sann dt sannt.
Jag längtar från djupet till dig Mikaela, vi får hoppas på sköna tider i sommar :).

Bästa som hännt dig?
Det bästa som hännt mig.. hmm .. det har hännt många bra saker faktist.
men vet inte vad det allra bästa som hänt mig är ;p haha kommer inte på det nu fan också !

Det du vill göra nu?
Jag vill ingenting annat än att dricka ett glas kallt vatten, är så grymt jävla sugen på ett kallt glas vatten.
& lägga mej i min säng å somna elr läsa '' EL CHOCO ''
Jag är helt å hållet slut ..

Vad ska hända i sommar?
I sommar kommer jag åka till bajs tråkiga Gotland ett tag, efter det ska jag till Grekland å ha grymt kul, sen kommer ju THE VOICE & NRJ så det ska jag också påå :)
sen blire väll mycket träffar å sånnt också, och bara njutning av att det är sommar, aah vad jag lääängtar !

~Live Laugh and Love~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0