HEJ !

Idag 20/5 har jag itne gjort ett piss, elr jo jag har praoat det var skitkul :D haha fick värsta goda maten, haha det var grymt gott, fick kött med potäter ;D & till frukost en suverän macka.
yey just nu sitter jag hära oss mej i mitt hus med Fanniszis hon mötte mig efter praoen (: sen dess har vi varit hemma oss mej bara, tagit lite bilder (a) som jag sätter in , fanny bestämde vad jag skulle ha för kläder :p
imorgon är vi lediga så vi får se vad som hittas på :D ska börja med att sova ut ialflall :p
ååååh :( jag msåte praoa på fredag ! faaaan fast dt är feett nice på min prao så det gör inte så mycekt haha jo men skit samma x) efter praoen har ajg mina små söta änglar på besök alltså mina kusiner :D

Sätter in bilder från idag .. senare :D
chaao / matilda :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0