''långhelg''

idag gick jag upp 20 över 4,  och fixa lite snabbt, sen tog jag bussen 5 i 5 till proaen :)
det är faktist riktigt kul tkr jag :D förutom att jag klanta mig lite, haha, tappa ett glas välte ner en mjölk kanna över rena tallrikar och en lite annan sak som är hemlig ! :) för den är alledess för pinsam asso XD 
min handledere hade sagt att jag skulle sluta halv 12, men blev ändrat, haha till 1, men jag stanna typ till 20 i 2, för det är riktigt kul förutom att man får ont i fötterna och lillfingret (a)
jag lärde mig att bära massa tallrikar samtidigt och attt servera på ett konstigt sett, jag har oxå lärt att göra espresso yeeei va duktig jag är ;)

nu är jag iaf med sagis :) vi ska ta och äta lite :D (mackor) YEEEI va gott !!!
ikv ska jag iaf ut med nåra kompisar, fett kuul ju :)
men nu ska jag va social med sagis, :)
kommer lite bilder på oss nu :D saga har inge smink, jag har typ inget heller XD
ciiiao så länge !

snyggga ! kolla mitt hår !? ;)
 säxiiiigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0