MOBIL TEST ! / MATILDA

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?

Skulle inte säga någonting skulle ge honom en box lr bitchclap sen göra något å sen dra

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Bebis

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
WHATA (?) Hamnar i chock å säger nog inte så mycket mera springer fram å lalala

4.
Vilket sms blev du mest berörd av?
ojojoj många :p

5.
Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Älskar dig

6.
Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
YES OH YES

7.
Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Jag ber dig gud ge mig allt jag någonsin önskat mej :p

8.
Vad vill du höra mest av allt?
Jag älskar dig / en viss kille

9.
Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
yees nu blir mamma å pappa stolta :D

10.
Din romantiska replik?
Hej

11.
Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Oj då



Ta fram din mobil & va ärlig!

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Acke - Ja :p

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Antonio - Bekant för ett bra tag sen :p

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Caroline (?) - Ingen aning :O

ÄR NUMMER 18 SÖT?
HAHA NEEEJ

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 33?
Cassie - Glad tjej

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Affe - I stöten :p

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Angelica - Vet inet tror någon gång i veckan :O

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 39?
Deniz - Nää

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4?
Adrian - Nej

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Aktiekurser - ?

VAD PRATAR DU & NUMMER 45 OFTAST OM?
Efkan - Det är olika :p

KÄNNER DU NUMMER 1?
Abdirizaak- Inte precis

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM?
Aladdin - Haha jora :p

VAD HAR DU OCH NUMMER 7 FÖR EN RELATION?
Alex Edman - Ingen alls, min kompis ville att jag skulle spara han på min mobil .. (?)

SKULLE DU KUNNA PUSSA NUMMER 50 PÅ MUNNEN?
Emilia - Min tvilling haha nja jag vet inte .. har en stor lebbfobi:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0