NIGHTY NIGHTY

(bilden tagit innan jag ska sova, någon dag i veckan)

OOOH & så har något jag inte vill ha kommit !
nämnligen mensen, har en fet mensverk nu fanfan fan också , inte nu inte idag inte nuuuuu !
jävla skit fak off också .
nu har jag mensverk :( jävla skit mår illa känns som jag ska spy och det verker! jag blir nog inne ikväll :( jävla skit !
aja .. jag får väll sitta å skriva lite inlägg och läsa min skitbra bok '' EL CHOCO''
heter den, jag började läsa den för en vecka sen när jag var sjuk så jag hade något att göra, den var faktist riktigt bra och jag brukar ju inet läsa böcker men jag fastnade faktist för den.
Det handlar om en kille ''Jonas Andersson'' som skulle smuggla in knark från Bolivia till Sverige, men allting blir inte som det ska han blir fast i Bolivia ett bra tag i ett av deras fängelsen som inte är dom snällaste, han hade hoppas på att få ta sitt straff i Sverige men det blev inte så eftersom domen redan var fälld.
Han blir kär innan sitt straff han blir förälskad i Deysi heter hon .
aja nu gfår jag itne förklara för mycket, det är skitbra man får veta allt som har hännt och lögnerna han är tvungen att säga till familjen där hemma i Sverige och till sin älskade Deysi, man får också veta hur det är i fängelset i Bolivia som han hamnade på & att man ska inte tro på allt folk säger ..
SKA NI LÄSA EN BOK, LÄS DEN DEN ÄR GRYM, PUSS Å KNULL .

Jag vill också säga att jag älskar min kära familj.

Kommentarer
Postat av: fanny

innan du ska göra dej iordning för att sova va? smink å allt :D <3

2009-05-24 @ 20:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0