SOL

Praoade idag. Hade lust att få lite bränna men jag gjorde mat inomhus så det lyckades inte så bra.
Jag slutade klockan fyra så jag gick hem, det tog tio mintuer, efter den hära dagen känns degt som att jag ska dö. helt ärligt talat.
är helt å hållet slut.
fönstret är öppegt så jag känner den goda grillnings lukten där utifrån där pappa håller på med grillen, grillade revbensspjäll och kyckling med grillat tillbehör är bland det godaste som finns.
Jag solade lite när jag kom hem,, men det känndes lönlöst plus att jag blev jävligt rastlös så jag skrev ett inlägg istället.
Jag ska träna idag så det blir tidig middag.
mumms är så ufkcing hungrig :D
ska nog ta något att dricka, innan min huvudverk tar död på mej.
/ matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0