trötta matilda


Idag har jag ingen huvudverk iallfall... :D
ska inte göra nnågonting ikväll mera än att lämna tillbaks emilias mobil till henne, orkar inte göra någonting idag än att vara hemma resten av kvällen. är helt slut efter praoen, aso den tar verkligen död på mej .

Fan vad jag saknar Mikaela !


Detvar såhär att igår på träningen, då hade jag lagt min mobil i min väska & sen på en stol å fanny satt sig på väskan å så pambom så var min display trasig. Så jag ser inte folk som smsar ''/
så ni som vill ha kontakt med mig elr smsa med mig mååååste ringa isåfall inga sms, blir bara irreterad då haha ;D
men iallfall ska få låna en mobil av Robert som jag får låna imorgon, hoppas att den ärbättre fast den är också trasig men bara en bit i displayen, men skitsamma :D
bättre än inget iaf..
men som sagt ni måste ringa om ni vill få tag i mig.

& är det så att någon har en mobil där hemma som bara ligger å skräpar å inte gör till någon nytta alls.
skriv till mig då för då kan jag ju låna den ett tag :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej matilda!!!!!!!!

2009-07-29 @ 00:39:55
Postat av: Anonym

Hej, fin blogg!!!!

2009-09-21 @ 09:28:04
Postat av: Kristina

fin blogg :)

2010-12-31 @ 01:45:30
URL: http://twiiizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0