woho :)

ska snart börja fixa mig :D ska hälsa på mikaela med saga :)<33
 
lite om kvällen igår:
jag och saga tog moppen till lenia, där va oxå jennie, sen åkte vi till jennnie för hon skulle hämta pengar, :D
sen åkte vi och tanka sen till brandbergen och fixa en sak :)
sen åkte vi till handen och fixa lite saker, vid typ halv 9 kom vi till drevan :D
det va fett mysigt, :) vi gjorde inte nått spciellt dirket, men julia kom dit , de va ju ett tag sen man träffa henne så det va kul :)  sen drog jag, lenia och jennie till rudan :D sen vid 12 åkte vi hem till jennie, så lämna jag moppen dära för jag palla inte ta hem den :D

och idag ska jag som sagt hälsa på mikaela, sen ikv ska jag på grillkväll i dalarö med massa kompisar :D först ska jag träfffa michalis sen ska vi åka till dalarö tillsammans :)
aja nu måste jag städa mitt rum, bilder kommer sen :D <3
/ amlo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0